Ben, Marjolein, Femke en Maaike in Noorwegen

Ben, Marjolein, Femke en Maaike in Noorwegen

vrijdag 10 juni 2016

Jonge koolmeesjes en gevallen verfpot

De jonge koolmeesjes in het nest naderen hun voltooiing. Grappig om te zien dat ze feilloos constateren of een van de ouders omhoog krabbelt of iets anders. Als een vervelende huiseigenaar een ouder probeert te simuleren is het direct doodstil in het nest. 
Ik heb mijn telefoon door de planken geschoven en heb op opname geklikt.

 Niet makkelijk te zien, maar er zijn hier vier vogels te tellen die zo te zien redelijk groot al zijn
Verder is het ontzettend warm hier en heeft Murphy blijkbaar een vrije dag. Mijn pot verf, die ik voorzichtig op een plank zette op de steiger, zo'n 3 meter  boven de grond, lag plotseling met een knal op de grond.
Ik weet nog altijd niet wat er nu gebeurd is waardoor de pot plotseling beneden lag, maar in ieder geval is er slechts 1 druppeltje uitgesprongen. Dus hierbij is bewezen dat het wel degelijk mogelijk is dat een pot verf op een normale manier kan landen op de grond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten